Het is nu 24 jun 2017, 02:48

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 maart 2010, 10:51 

Is het nog mogelijk om magneetlogo's te bestellen? Ik ben werkzaam als grafisch ontwerper dus heb de software om eventueel zelf het logo als vector bestand uit te werken en te laten drukken, maar wellicht zijn ze nog op "voorraad".

Het staat professioneel / georganiseerd en zal zeker bijdragen aan een positieve visibility van Skywarn als organisatie ( Mits je ook doordacht te werk gaat hè... )

Snappen de mensen het misschien ook waarom je (lyrisch) een veld in rent voor een vrij beeld om een buien-structuur vast te leggen... heb al heel wat rare blikken gehad.

groet, Willem

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2010, 17:47 

willem schreef:
Snappen de mensen het misschien ook waarom je (lyrisch) een veld in rent voor een vrij beeld om een buien-structuur vast te leggen... heb al heel wat rare blikken gehad.

Haha! Dan ben je zeker niet de enige :lol: :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 maart 2010, 12:39 

willem schreef:
Is het nog mogelijk om magneetlogo's te bestellen? Ik ben werkzaam als grafisch ontwerper dus heb de software om eventueel zelf het logo als vector bestand uit te werken en te laten drukken, maar wellicht zijn ze nog op "voorraad".

Het staat professioneel / georganiseerd en zal zeker bijdragen aan een positieve visibility van Skywarn als organisatie ( Mits je ook doordacht te werk gaat hè... )

Voor de nog aanwezige logo's en dat soort dingen moet je bij Herman zelf wezen.

Mochten ze op zijn: een vectorbestand waar het logo op staat heb ik hier ook wel voor je.
Dankzij gratis stukken software zoals InkScape (jou vast wel bekend) is het maken van vectorafbeeldingen niet langer voorbehouden aan professionals alleen. :twisted:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 maart 2010, 21:15 

Hans, op jouw verzoek zijn een viertal berichten over het gebruik van vectorbestanden voor opdruk van t-shirts verplaatst naar een nieuw topic: http://www.skywarn.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=392

@iedereen: Voor de goede orde, dit topic blijft het juiste adres voor de logos' en magneetplaten.

groet, Hans

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 mei 2010, 19:13 

en zijn de magneetstickers nog te bestellen?
zo ja,
willen wij ook graag aanmelden hiervoor, kun je me misschien een paypal mail toesturen zodat ik evt geld kan overmaken.
en de stickers, mogen dat ook andere stickers zijn, zoals logos etc etc?

want we zoeken nog haastig een magneet sticker met ons logo

-]www.extremeweather.nl[-<< nieuwe website

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 mei 2010, 20:14 

Hoi Mike,

de 'magneetlogo's in dit topic zijn de magneetplaten met het Skywarn-logo (dus niet met eigen of andere logo's).

V.w.b. die Skywarn-platen: Skywarn NL is nog in oprichting. We hebben nog niet bepaald of in het vervolg de platen voor iedereen te koop zijn (= inkomsten voor Skywarn) of alleen beschikbaar zullen zijn voor gecertificeerde Skywarn-spotters - als indentificatie. Jouw/jullie belangstelling hiervoor is genoteerd en we komen erop terug zogauw e.e.a. duidelijk en geregeld is.

Zou je magneetplaten met een eigen logo willen: wellicht kan 'de andere Hans' (Hans Nienhuis :-)) nog reageren met meer info of tips hiervoor (hij heeft zelf eens van deze platen laten maken).

groet, Hans

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 mei 2010, 16:29 

Zoals ik al eens heb aangegeven bij de voorstel ronde, wij van GoT zijn ook geintereseerd in de cursus als die nog van de grond gaat komen,

maar wer even on topic, kun je dan een mailtje sturen als wij ze mogen gebruiken of niet? zou zeer gewaardeerd worden in ieder geval

-]www.extremeweather.nl[-<< nieuwe website

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 mei 2010, 20:25 

GraphicNizor schreef:
Zoals ik al eens heb aangegeven bij de voorstel ronde, wij van GoT zijn ook geintereseerd in de cursus als die nog van de grond gaat komen,

Ja, je kan als je wil alvast met de cursusmaterialen aan de slag, ik quote hiervoor even Hans Nienhuis uit een ander topic:

Hans Nienhuis schreef:
En wat de cursus betreft: kijk zelf maar eens in het scholingscentrum. De cursus kan momenteel vrijblijvend door iedere geïnteresseerde doorlopen worden. Het staat je dus vrij om eens een kijkje te nemen en om de kennis over een en ander wat bij te schaven, op te frissen en aan te vullen.

GraphicNizor schreef:
maar wer even on topic, kun je dan een mailtje sturen als wij ze mogen gebruiken of niet? zou zeer gewaardeerd worden in ieder geval

Will do! En het zal ook hier in het forum bekend gemaat worden. Ik hoop over niet al te lange tijd, maar dat overleg o.a. hierover (en ook over de uiteindelijke examinering/certificering van de stormspotters) moet nog wel gepland worden.

groet, Hans

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 mei 2010, 21:01 

Tja, die magneetplaat....... :?

Ik citeer vanuit schitterende literatuur over 6 juli 2009:

"Op weg naar een uitzichtspunt al updraft gezien die tekenen van rotatie vertoonde; dit was echter noordelijk van de 2 stuks die ik opwachtte (waarschijnlijk het begin geweest van de cell die zich later in left en rightmover zou gaan splitsen).

Intussen vloog mijn Skywarn- logo van mij motorkap; helaas niet meer gevonden! (zit er nog garantie op, Herman??).

Vervolgens een plensbui met wat gerommel boven en westelijk van mij en oostelijk nog een cel, met zicht op een updraft wat noordelijker (jammer ).

Telefonisch contact met Hans in de tussentijd hielp me in de keuze om van mijn zichtplaats te gaan vertrekken. Naar bleek werd de westelijk bui 'opgeslokt' door de oostelijke. Zeer lage fractus flarden trokken aan me voorbij. Temp. was gezakt naar 14 graden!!"

Groeten,

Wilco

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 feb 2011, 08:55 

Ack. De hoeveelheid magnetisme in de logo's en (vooral) de hoeveelheid metaal in auto's tegenwoordig maken de huidige logo's vrijwel onbruikbaar.

Toch leuk voor op de hoedenplank :)

Daniel

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 maart 2011, 11:02 

Daniel #42 schreef:
Ack. De hoeveelheid magnetisme in de logo's en (vooral) de hoeveelheid metaal in auto's tegenwoordig maken de huidige logo's vrijwel onbruikbaar.

Toch leuk voor op de hoedenplank :)

Daniel

Hangt ervan af wat voor wagen je hebt.
In dit topic over het formaat waren we tot de conclusie gekomen dat 25x25 groot genoeg is. De vouwlijntjes en plastic onzin op auto's maakt een grotere magneet niet praktisch meer.

Het grootste probleem zie ik eigenlijk bij de logo's zélf. Het is op een of andere reden ongewenst dat we in Duitsland met Skywarnlogo's rondrijden waar géén Skywarn Nederland op staat. Dat zou betekenen dat we bij toekomstig gebruik het ontwerp moeten aanpassen. :?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 maart 2016, 17:36 

zijn de maneet stikkers nog te verkrijgen ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jun 2016, 23:58 

ddj schreef:
zijn de maneet stikkers nog te verkrijgen ?

Hee Dik, ik zie deze vraag nu pas staan, excuus voor dit superlate antwoord. Nee, ze zijn er niet meer en het is maar de vraag (omdat ze op moderne auto's steeds moeilijker toepasbaar zijn) of ze er nog ooit gaan komen ...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur