Beter laat dan nooit. Hierbij een fotoverslag van de sneeuwval van afgelopen 4 december
Het begon allemaal met een sneeuwdekje van 1.5-2 cm enkele dagen daarvoor.

Enkele dagen later ging het dan eindelijk gebeuren, sneeuwval van betekenis! Het Knmi had al een waarschuwing gegeven voor overlast wegens sneeuwval <dek +-4 cm.
De ochtend dat het ging gebeuren werd ik pas om 12 uur wakker(weekend

) Tot mijn verbazing zag ik dat het al aan het sneeuwen was en er een vers dekje lag van +-2 cm. Aangezien ik geen plannen had besloot ik mij meteen maar op te frissen om naar buiten te gaan, genieten van het winterweer en uiteraard foto’s maken!
Het verkeer had helaas wel hinder door de sneeuwval.

Het zicht bedroeg ongeveer 500 meter.

Schuiven werd alleen gedaan op de hoofdwegen.

Het was aldus een gevaarlijke situatie om te rijden!

Een verlaten hijskraan naast een bouwplaats.

De sneeuwval was op momenten zwaar te noemen zicht+-100 meter

Bijbehorend filmpje. Helaas was de sneeuwval op het filmpje van lichtere aard dan de foto hierboven^^.
(tip) kijk in HD:)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RQIrjQm9-7Y[/video]
Na 7 uur continue sneeuwval stopte het dan (helaas) met sneeuwen. Uiteindelijke sneeuwdek precies 10.0 CM.

De avond viel snel in dus tijd om het statief te pakken om foto’s in de schemer/avond te nemen.

Het werd al snel donker!

Een mooie sfeer op de dijk.

Van gras niks meer te zien!

Zoals te zien is licht er nog redelijk veel blad op de sneeuw. Dit aangezien er stevige rukwinden waren in de avond.

Nog een foto van onder aan de dijk.

Als laatste nog deze foto.Weinig mensen waren buiten wegens de harde wind+ een tact van -2

Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit verslag. Op naar de volgende potentiële sneeuwsitactie!