Het is nu 27 apr 2018, 07:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 jul 2010, 16:27 

Ja ik sta wel met mn koppie in de krant na de laatste chase.

Ik was gebeld door de Swollenear om te vragen of ze mij mochten interviewen. nadat ik gevraagd had waarom mocht dat natuurlijk.
Er is niets leuker dan je team te promoten zonder dat je er zelf ook maar iets voor hebt hoeven doen.
Nou ja niets, wel een toffe film gemaakt. dat was namelijk ook de aanleiding van dit interview.

Ik heb een foto gemaakt van dit leuke krantenknipseltje omdat niet iedereen de swollenear in handen krijgt.
( gezien ik perma verbannen ben voor een nogal rare reden binnen een ander forum is deze naam weg gejorist! )

Bijlage:
in de krant! (verkleind) 2.jpg
in de krant! (verkleind) 2.jpg [ 1.49 MiB | 8904 keer bekeken ]

Natuurlijk heb ik ook skywarn genoemd en de doeleinden die gaan volgen voor skywarn zoals het spotten en melden van eventuele tornados
ik wist niet of dit nou wel de goede plek was maar ja skywarn is in de media
als hij verplaatst moet worden dan vind ik dat geen probleem hoor ^^

-]www.extremeweather.nl[-<< nieuwe website

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010, 17:40 

Een heel mooi kranten artikel is het geworden GN

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010, 21:10 

Gefeliciteerd Mike met dit krantenbericht! Altijd leuk zoiets, ook voor het nageslacht! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010, 21:26 

Nou daar kan en mag je trots op zijn! En weer een mooi stukkie sluikreclame voor Skywarn. Overigens is dit soort zijdelingse vernoemingen momenteel ook de juiste 'maat' voor publiciteit gezien de staat van oprichting waarin we (nog steeds) verkeren.

groet, Hans

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010, 22:13 

Hans Stans schreef:
Overigens is dit soort zijdelingse vernoemingen momenteel ook de juiste 'maat' voor publiciteit gezien de staat van oprichting waarin we (nog steeds) verkeren.

groet, Hans

dat klopt, ik had de reporter ook verteld dat de nodige dingen nog gebeuren moest voor dat skywarn nederland alles kan wat ze in haar mars heeft. maar de toon is gezet :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jul 2010, 12:12 

Ik ben vandaag gebeld geworden door de Sp!ts ook hun wilde graag een interview en als het mogelijk was mee gaan met een stormchase als die dit jaar nog over ons land trekt
heb de reporter wel gewaarschuwd dat wij ( team GOT )niet door het hele land kunnen gaan.
Deze keer wil ik skywarn er iets meer in betrekken tot in hoeverre skywarn gaat en wat skywarn op het ogenblik doet en wat ze nog graag zouden willen.
maar dat is een kleine opzet.

Ddj aan jou de vraag of je deze man bij ons in de auto wilt hebben :P hij kon ook in t weekend, maar niet altijd. dus even ruim van te voren in te plannen
Misschien dat een van de leden binnen skywarn beschikt over doppler zodat ik die tijdens de jacht kan opbellen en wat info kan vergaren

nogmaals dit zijn ideeen die in mn hoofd ronddraaien

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jul 2010, 13:55 

Da's mooi Mike!

GraphicNizor schreef:
Deze keer wil ik skywarn er iets meer in betrekken tot in hoeverre skywarn gaat en wat skywarn op het ogenblik doet en wat ze nog graag zouden willen.

Ik moet oproepen tot grote terughoudendheid hierin. We zijn nog (erg) in oprichting en ik wil misverstanden over rol en positie van Skywarn voorkomen. (Alleen) zeggen dat Skywarn een organisatie in oprichting is die meldingen (GEEN waarschuwingen!) van spotters en chasers 'in het veld' verzamelt kan, mag, en is zelfs mooie sluikreclame. Wil men meer info dan verwijzen naar: http://www.skywarn.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=30.

Mocht dat contact niet (of niet snel genoeg) lukken dan graag even een PB aan mij (snelste contact, ik check het forum minstens driemaal per dag).

Dit geldt overigens niet alleen of speciaal voor jou Mike, maar voor eenieder die in contact is of komt met de media ( :) gebeurt regelmatig de laatste tijd!)

Alvast dank hiervoor!

groet, Hans

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jul 2010, 16:19 

Leuk artikel.

Denk overigens niet dat iemand Doppler beelden heeft van NL, heb die nog nooit ergens voorbij zien komen, en volgensmij heeft het KNMI die niet eens? Als ze wel hadden bestaan, had ik er al lang en breed wat van gezien. Dergelijke beelden zouden ook wel handig zijn om het een en ander uit te kunnen sluiten. Maar goed, we gaan offtopic zo.

Wilber

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 jul 2010, 11:16 

Doe je goed, Mike! Een hele pagina en met de mogelijkheid tot nog eentje in een andere krant.

Als ik het zo hoor, zie en lees de laatste tijd, dan is de (voorheen eenzame en gestoorde) hobby onweerchasen in een bijna té rap tempo aan het uitgroeien tot een massagebeuren waar ook zeker oog voor is in de media. Dat kan irritant zijn (nog even en we hebben de eerste Nederlandse Chaser Convergence), maar het kan ook handig zijn voor initiatieven als Skywarn.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur