Het is nu 16 okt 2018, 07:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22 mei 2010, 10:40 

Klopt, ik zag ook al niks op internet, ik zal het even in de gaten houden of ik weer die reclame hoor op de radio..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 mei 2010, 21:01 

Inmiddels heb ik de stap gewaagd naar een USB-modem van de grote Duitse telecomaanbieder die met een T begint. Linksom of rechtsom: dat is momenteel de handigste oplossing voor iemand die alleen mobiel internet nodig heeft in de zomer en dan ook nog slechts op een beperkt aantal dagen. :)
Pre-paid internet met een maximum van € 4,50 per dag aan kosten binnen Nederland. Dat maximum is ook écht een maximum: het is geen datalimiet. Je kunt midden op de Veluwe een film van 4 gigabyte downloaden, maar je betaalt dan niet meer dan € 4,50.
Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat werken.

Probleem is wel dat de Europese Unie het feestje weer moest verknallen en het op 31 maart verboden heeft om met pre-paidinternet de grens over te steken. Kortom, in Duitsland zal dit niet meer werken dit jaar. :( De enige oplossing is dus óók in Duitsland hetzelfde setje aan te schaffen en zodra je de grens oversteekt en je het net weer op wil, het Duitse exemplaar in je computer te steken.
Arthur Kappetijn schijnt het ook op deze manier te doen en die was er aardig tevreden over.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 dec 2010, 00:11 

Ik voeg me op deze winterse avond ook nog even toe aan dit gesprek: Als je bij een Duitse MacDonalds gebruik wilt maken van het gratis internetten is dit niet mogelijk! Tenzij je een mobielnummer hebt dat van een Duitse provider is.

Ik samen met nog iemand hebben het meegemaakt en baalden er flink van. In Munster wou een baas van de plaatselijke MacDonalds ons wel helpen, maar dat was pure geluk en waren hem daar ook zeer dankbaar voor. :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 dec 2010, 14:44 

steyn95 schreef:
Ik voeg me op deze winterse avond ook nog even toe aan dit gesprek: Als je bij een Duitse MacDonalds gebruik wilt maken van het gratis internetten is dit niet mogelijk! Tenzij je een mobielnummer hebt dat van een Duitse provider is.

Ik samen met nog iemand hebben het meegemaakt en baalden er flink van. In Munster wou een baas van de plaatselijke MacDonalds ons wel helpen, maar dat was pure geluk en waren hem daar ook zeer dankbaar voor. :)

Ik ken dit maar al te goed van de mac in nordhorn waar we van het zomer aan het chasen waren

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur